Konsumenci coraz mniejszym zaufaniem darzą tradycyjne reklamy. Codziennie jesteśmy bombardowani taką ilością przekazów reklamowych, zarówno na ulicy, jak i we własnym domu, za pomocą prasy i telewizji, że nie zwracamy już na nie uwagi. Ciekawym remedium na tego typu odporność na reklamy są blogi. Blogerzy bardzo chętnie podejmują współpracę z firmami w zakresie działań promocyjnych, niezależnie od tego czy prowadzą blog ogólnotematyczny czy specjalistyczny. Jest to sytuacja, w której występują obopólne korzyści, ponieważ blogerowi współpraca z jakąkolwiek firmą dodaje prestiżu i stawia go w pozycji autorytetu czy eksperta. Natomiast przedsiębiorca zyskuje wiarygodną reklamę swojego produktu czy usługi. Treści publikowane na blogach są bowiem przez ich odbiorców traktowane jako rzetelne, a ich opinie uważane są za szczere i autentyczne. Konsumenci ufają opiniom na blogach, często nawet na równi z opinią swoich znajomych czy rodziny. Decydując się na współpracę reklamową z blogerem, warto pamiętać o tym aby odpowiednio dobrać autora do promowanego produktu. Blog ogólnotematyczny sprawdzi się tylko wtedy, gdy jest bardzo poczytny. Należy jednakowoż pamiętać, że im popularniejszy bloger, tym wyższa cena za post reklamowy. Nadal jednak reklama w blogosferze to dużo tańsze źródło promocji, niż tradycyjne media.
………
– Obiegi wodne i parowe w kotłowniach. Poradnik projektanta – Żarski
– Węzły cieplne w miejskich systemach ciepłowniczych. Poradnik
– hologram kolekcjonerski els
– hologramy legitymacja studencka
– jak odkleić hologram z legitymacji
– naklejki legitymacja studencka
– certyfikat kompetencji zawodowych przewoźnika
– nauka gry na flecie poznań
– iso 50001 szkolenie kraków
– izolator przepływów zwrotnych